Returnarea si inlocuirea produselor

Returnarea si inlocuirea produselor

Clasicor doreste sa isi multumeasca toti clientii, in procent de 100%. Stim ca acest tel e greu de atins si vor exista clienti care vor dori sa restituie produsele cumparate de la noi. Intelegem acest lucru si dorim sa venim in ajutorul acelora dintre dumneavoastra care dintr-un motiv sau altul doresc sa returneze produsele.
Conditiile in care le puteti returna sunt:
1. Renuntarea produselor cumparate fara invocarea vreunui motiv, conform legii comertului la distanta, in termen de 14 zile calendaristice (cf. OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative). Produsele se returneaza la adresa punctului de lucru (Oradea, Str. Republicii nr. 18-22, Bihor).
Daca produsul comandat nu este ceea ce ti-ai dorit, il poti returna pentru a fi schimbat sau pentru returnarea contravalorii produsului (exceptie cheltuiala cu transportul) intr-un interval de timp de 14 zile calendaristice, de la data achizitiei, fara invocarea unui motiv si fara penalitati. Cheltuielile de returnare a produsului/produselor sunt in sarcina cumparatorului.
Pasii de urmat pentru RETURNEREA produsului:
1. Completati formularul de retur – https://www.clasicor.ro/retur-produse/ ; acest lucru este necesar pentru a putea procesa in termen cat mai scurt Returul si a va trimite un produs inlocuitor sau pentru a va returna banii.
2. Ambalati produsele pe care doriti sa le returnati – produsul in ambalaj original trebuie pus in alta cutie astfel incat nici produsul nici ambalajul sa nu sufere stricaciuni!
3. In colet adaugati – talonul de garantie (unde e cazul) si Formularul de retur completat (in caz ca nu l-ati completat si trimis deja spre noi).
4. Trimiteti cu o firma de curierat rapid coletul cu produsele catre sediul Clasicor –  Oradea, Republicii nr. 18-22, Jud Bihor, România.
ATENTIE:
NU primim retururi prin Posta Romana! Va rugam urmariti traseul coletului dvs. pentru a fi sigur/a ca acesta a ajuns la sediul Clasicor!
Cheltuielile pentru returul produselor sunt suportate de catre client!
Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la Retur prin transfer bancar in contul IBAN specificat in Formularul de Retur.
Important:
Produsele returnate, cat si ambalajul lor (unde este cazul, de exemplu cutiile pentru incaltaminte) trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, fara urme ale utilizarii. Coletul in care returnati produsul trebuie sa mai contina: etichetele intacte ale produselor.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru repararea sa (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand.

2. Produse defecte sau care prezinta deteriorari in momentul primirii/receptiei
Facem tot posibilul ca produsele sa fie livrate fara defecte. Insa in cazul in care primiti un produs defect, tot ce aveti de facut este sa contactati echipa Clasicor (telefon: +40 741 027.162, adresa: Str. Republicii nr. 18-22, Oradea, Judetul Bihor, email: office@clasicor.ro) si vom aranja ca produsul sa fie inlocuit. Si in acest caz va rugam sa completati Formularul de Retur. Returul acestor produse se accepta daca si numai daca se realizeaza prin firma de curierat rapid FAN COURIER, cu plata la destinatar. Daca produsul primit este nefunctional in primele 24-72 de ore de la receptie, puteti reclama acest lucru si solicita inlocuirea produsului cu un produs nou sau rambursarea contravalorii acestuia. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de Clasicor. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.

3. Produse livrate gresit sau care nu corespund specificatiilor de pe site
Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Procedura de returnare incepe tot prin completarea Formularului de Retur si completarea tuturor campurilor de acolo. Returul acestor produse se accepta daca si numai daca se realizeaza prin firma de curierat rapid FAN COURIER, cu plata la destinatar. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de Clasicor. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti returna produsul pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Va rugam sa completati pentru acest lucru Formularul de Retur. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de Clasicor.

4. Produse livrate gresit, la recomandarea vanzatorului

Exista produse realizate pe un calapod diferit fata de cel standard. In cadrul discutiei telefonice pentru confirmarea comenzii, vanzatorii pot sa recomande o alta marime fata de cea clasica, in functie de detaliile primite de la client. In cazul in care, la recomandarea vanzatorului, ati primit un produs necorespunzator ca si marime, acest produs il puteti returna fara a suporta cheltuielile de transport cu returul. In cazul in care primiti un astfel de produs, tot ce aveti de facut este sa contactati echipa Clasicor (telefon: +40 741 027.162, adresa: Str. Republicii nr. 18-22, Oradea, Judetul Bihor, email: office@clasicor.ro) si vom aranja ca produsul sa fie inlocuit. Procedura de returnare incepe tot prin completarea Formularului de Retur si completarea tuturor campurilor de acolo. Returul acestor produse se accepta daca si numai daca se realizeaza prin firma de curierat rapid FAN COURIER, cu plata la destinatar. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de Clasicor. In acest caz, aveti posibilitatea de a solicita inlocuirea produsului cu un produs nou sau rambursarea contravalorii acestuia. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de Clasicor.

5. Informatii suplimentare despre RETURUL produselor cumparate
Clientul poate denunta unilateral contractul cu Leofex fara a invoca un motiv, in termen de 14 zile calendaristice (cf. OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative),  numai in scris si poate returna produsul (produsele) in acelasi termen de 14 zile. Produsele se returneaza la adresa punctului de lucru.
Astfel, produsele cumparate din Clasicor.ro pot fi returnate conform legii, in 14 zile calendaristice de la primirea lor prin curier.
Inainte de returnarea produsului, este obligatoriu sa anuntati telefonic (0758-032.011) sau pe email (comenzi@Clasicor.ro) intentia de a returna un produs/mai multe produse.
Produsul va fi returnat doar daca este in conditii perfecte, nefolosit, nepurtat, neuzat, zgariat etc, in ambalajul original, cu accesoriile aferente. ATENTIE – produsele returnate trebuie reambalate. De ex.: cutiile de pantofi trebuie puse in alte cutii mai mari, astfel incat ambalajul initial sa fie in stare perfecta. In caz contrar, daca produsele nu sunt ambalate corespunzator, ele pot fi reexpediate clientului.
De asemenea, NU se accepta pentru returnare produsele care au fost folosite si/sau purtate si nici produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc. Produsele trebuie returnate prin curier rapid. NU acceptam retururi prin Posta Romana! Coletele NU vor fi ridicate de la Posta. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului.
Produsele pot fi returnate fara invocarea vreunui motiv.
Produsul returnat trebuie sa fie insotit de copia dupa talon de garantie, si formular de retur (varianta Word a formularului de retur se completeaza si se trimite fie pe email la comenzi@Clasicor.ro, fie printata si trimisa in colet).
Clasicor.ro va inapoia contravaloarea produsului/produselor comandate (exceptie cheltuiala cu transportul), in cel mult 14 de zile calendaristice de la data primirii returului. Cheltuielile de returnare a produsului/produselor sunt in sarcina cumparatorului.
Returul produselor se supune acestei legi atat pentru produsele care sunt livrate clientilor prin curierat rapid, cat si pentru comenzile care au fost ridicate de la sediul Clasicor sau transportate de firma noastra direct la clienti prin intermediul personalului propriu.
Daca nu ati reusit sa rezolvati vreuna dintre problemele dvs. cu unul dintre consultantii vanzari Clasicor, pe tel sau email, pentru conciliere interna luati legatura cu Narcisa Marian, office@clasicor.ro